zondag 15 mei 2011

Sunday Morning Song: Vera Mann - Nog één kans (Vrouwenvleugel)


Of het me siert weet ik niet, maar old school is het in ieder geval wel. Ik was fan van de dramaserie Vrouwenvleugel. Nu is dat misschien nog niet eens zo vreemd - de serie is in 1994 namelijk bekroond met een Gouden Televizier-Ring voor het beste programma van het jaar - opmerkelijk was eerder mijn leeftijd. De eerste aflevering werd uitgezonden op 2 januari 1993. Wie mij kent en een beetje kan rekenen, weet dat ik toen 4 jaar geweest moest zijn. Ik wisselde Tik Tak af met Vrouwenvleugel. En dus leerde ik op die leeftijd niet alleen over de schaapjes, de eventuele zwarte hond en het schaduwfiguur die allerlei dingen tekende, nee, ik kon ook al aardig meepraten over drugssmokkel, de sekskamers in gevangenissen, lesbische scènes, huurmoordenaars en fraude. 

Voor zover ik weet heb ik er niets aan overgehouden...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget