vrijdag 13 mei 2011

TheBellJar.nl is er weer!

Vrijdag 13de deed zijn naam eer aan, want het CMS Blogger (de achterkant van mijn site, waarmee ik berichten publiceer) was down, broken, temporary unavailable. En dus bleef het vandaag en gisteren akelig leeg op TheBellJar.nl. Mailtje van mijn moeder: "Vreemd, laatste update op je site als ik vanochtend kijk, dateert van woensdag 11 mei." Ik was dus niet de enige die van slag was van deze radiostilte.

Ik ga rustig door met de plannen die ik vandaag had: de winnaars van de Catalina Estrada prijsvraag worden zo bekendgemaakt. Daarna luid ik gelijk weer een nieuwe winactie in, namelijk die van De Tweede Lente, waarbij je kans maakt  op een brocante kastje.

Maar eerst even naar Shabu Shabu, sushi happen met vriendin V.  En hopen dat TheBellJar.nl bij terugkomst nog gewoon up and running is...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget