zaterdag 14 mei 2011

Win: Een brocante kastje

Ik kondigde 'm al aan: de winactie in samenwerking met De Tweede Lente, een webwinkel boordevol franse brocante. De spulletjes zijn mooi door hun eenvoud, sobere uitstraling en doorleefde uiterlijk.

Eigenaresse Yvonne bezoekt regelmatig Franse markten, om vervolgens weer terug te keren naar Nederland met een volgeladen auto. Speciaal voor TheBellJar.nl heeft ze dit oude kastje met kant beschikbaar gesteld. Leuk voor in de badkamer, of om bijzondere spulletjes in op te bergen.

Wat moet je doen om kans te maken op dit kastje?
Vertel mij wat jouw favoriete brocante artikel op De Tweede Lente is. Stuur de link (dus bijvoorbeeld: http://www.detweedelente.nl/a-14876915/decoratie/taartrooster) en een korte uitleg naar post@thebelljar.nl. Vermeld in de mail ook je naam, leeftijd en adresgegevens. Vergeet niet als onderwerp "De Tweede Lente" in te vullen!

De winnaar maak ik over ongeveer 1,5 week bekend. Heel veel succes! :-)



Pssst. Automatisch op de hoogte blijven van de laatste artikelen, leuke prijsvragen en 'achter de schermen'-nieuwtjes van TheBellJar.nl?  Je kunt me volgen via Google Friend Connect (dit is te vinden in de rechter kolom op TheBellJar.nl zelf)), op Twitter en via Facebook.

8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Ik doe zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!! Ik doe graag mee.
    Groetjes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke actie, krijg alleen alle mail steeds terug met een delivery failure....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joan,

    Wat vreemd! Ik heb net een mailtje naar mezelf gestuurd met Hotmail en Outlook en ik krijg ze allebei gewoon binnen.

    Misschien heb je de punt erachter gezet? Het moet gewoon post@thebelljar.nl zijn.

    Kun je mij laten weten of het is gelukt? Anders moeten we het anders oplossen…

    Groetjes,

    Tara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke actie! Ik heb meegedaan. Afwachten maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net gauw meegedaan! Helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook meegedaan natuurlijk!!! maareh wanneer is de uitslag??? (ik kan namelijk niet langer wachten!!!)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget