zaterdag 18 juni 2011

Saturday's Shoptip: zonnebrilhoesje van Invito


Grappig, hoe een bepaald artikel soms tig keer genoemd wordt op verschillende websites en in allerlei tijdschriften. Zo ook met dit zonnebrilhoesje van Invito. Het kwam opvallend vaak voorbij op (web)pagina's en in shoppings. Veel mensen zijn er duidelijk weg van en ik moet je zeggen: ik kan het me goed voorstellen. Ook ik ga vandaag nog even bij Invito kijken, of deze item nog in het rek hangt.

Zwaar nageaapt van (of moet ik zeggen geïnpireerd op ;-) ) Topshop trouwens. Die winkelketen verkocht vorig jaar namelijk al deze schattige hoesjes, voorzien wayfarer-applicatie. Zeer geschikt om je dure merkbril of H&M'tje in te stoppen. Zomaar in je tas gooien mag dus voortaan niet meer! Het hoesje is verkrijgbaar in pastelroze en in een zandkleur. De zonnebril case kost €11,99 en is (hopelijk nog steeds) te koop bij Invito.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget