maandag 27 juni 2011

Shoplog: zonnebrilhoesje Invito

Vorige week zaterdag schreef ik over het populaire zonnebrilhoesje van Invito en mijn drang om dit tasje ook daadwerkelijk te kopen. Diezelfde middag ben ik uitgebreid in mijn eentje gaan shoppen. Natuurlijk stapte ik ook even Invito binnen. En alsof het zo moest zijn, hing daar nog één zo'n zonnebrillencase. 
Pssst. Morgen zal ik de eerste personeelsverkoop-shoplog plaatsen. Verder heb ik ook twee brocante-aankopen gedaan en brocante cadeautjes van mijn moeder gekregen. Ook die zie je deze week verschijnen!

3 opmerkingen:

  1. Wat een mazzel zeg! Fijn dat het toch nog gelukt is:)
    Zelf ben ik vandaag onder het mom van "ik moet nog even naar het kruidvat voor ik op vakantie ga" wezen shoppen. En natuurlijk niet alleen naar het kruidvat:P Kwam weer met aardig wat dingetjes terug, maar wel hele leuke:) Hoop dat jouw shopping trip ook succesvol was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahh, ik vind die ook zo leuk!! Het is trouwens precies de vorm van het montuur van mijn bril haha! Dus eigenlijk moet ik deze gewoon hebben, maar ben er nog steeds niet aan toe gekomen naar Invito te gaan.. hoop dat ik niet misgrijp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Blue Eyed Night Owl: ben benieuwd wat je hebt gekocht. Ik kan ook nooit Kruidvat uitlopen zonder iets te kopen.

    @Another Fashion Lover: ik zou niet te lang wachten hoor, ik had al het laatste exemplaar in Z'meer te pakken. Ze zijn erg populair. Laat je weten of het is gelukt? :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget