zaterdag 25 juni 2011

Vandaag MOET ik opruimen!

 Afgelopen twee weken zorgde ik voor de katten van vriendin W., waren mijn ouders op vakantie (dus ook daar: dieren verzorgen), moest ik gewoon werken, kon ik TheBellJar.nl natuurlijk niet leeglaten, wilde ik ook nog leuke dingen doen... allemaal smoesjes waarmee ik een reden probeer te verzinnen waarom het hier zo'n ongelofelijke puinhoop is. Als er nu iemand spontaan aan zou bellen, ga ik heel stil in een hoekje zitten, in de hoop dat de beller denkt dat er niemand thuis is. En als vriendinnen in de buurt zouden zijn en mij opbellen of ze even een drankje kunnen doen, zou ik zeggen "goh nee, jammer zeg, zit net bij mijn ouders." Voor de beeldvorming: woensdagnacht was het programma Verslaafd aan Verzamelen op TV en het huis dat daar onder de loep genomen werd, vond ik verdacht veel op mijn stulp lijken. En dat is geen goed teken, kan ik je zeggen.

Het is duidelijk te zien dat ik ongeveer zeven dagen achter elkaar niet wist wat ik aan moest trekken. In zo'n paniek-moment trek ik werkelijk alles uit de kast. Mijn bed kun je nu gerust 'gezellig vol' noemen. Er staan nog zes zakken kleding van de personeelsverkoop in mijn slaapkamer. Ik had het fantastische plan om mijn garderobekast te herinrichten en pas daarna de kleding in te ruimen. Is nog steeds niet gebeurd. De stapel ongelezen tijdschriften wordt hoger en hoger en viel vannacht *schrik* spontaan om. De extra stoelen van mijn verjaardag staan al twee weken midden in de gang en en het papieren tafelkleed met stipjes bedekt nog steeds mijn brocante eettafel... 

Ik ga aan de slag: kast leegruimen, kleding fotograferen en alles netjes een plekje geven. Fijne zaterdag!


Ps. Ik word net gebeld of ik meega naar Den Haag. Heb ja gezegd.

2 opmerkingen:

  1. Toevallig! Ik ook! Misschien wat extra motivatie als we allebei bezig zijn;)
    Ik kijk ook altijd naar verslaafd aan verzamelen als ik weer aan de slag moet, dat zorgt meteen dat die drive om op te ruimen terugkomt.

    Heb laatst heel veel kleding weg gedaan, maar zie nog niet echt verschil helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Samen opruimen is wel zo gezellig. Ik kom helpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget