zondag 12 juni 2011

Verjaardagscadeautjes

Afgelopen maandag was ik jarig. Ik heb mijn verjaardag niet groots gevierd, maar ook niet ongemerkt voorbij laten gaan. De zaterdag voor 6 juni ben ik uit eten geweest (sushi!) met ouders, broer, schoonzus en vriendin V. Op de dag zelf organiseerde ik een uitgebreide kaasfondue voor een aantal vrienden.

Klik op "Lees verder" om de cadeautjes te bewonderen.
De zilveren popcorn ketting van de webshop Roses on my Pillow heb ik gekregen van mijn ouders.
Nina houdt van cadeautjes fotograferen. Let niet op haar oogjes, dat ze lekken is normaal voor een Pers.
Dit boek van de bladengoeroe Rob van Vuure stond ook op mijn wishlist. Van mijn ouders heb ik ook nog een bijdrage voor mijn New York stedentrip gekregen.
De limited edition Eau de Toilette van The Body Shop en de dvd (500) Days of Summer kreeg ik van mijn broer en schoonzusje.
Focus op Fans kocht ik voor zelf. Mijn verjaardag was gewoon een goed excuus om mezelf te trakteren. Dit boek is trouwens geschreven door Yara Michels, de blogger van This Chick's Got Style.
Deze heerlijke douchegel (ook van de White Musk Blush serie van The Body Shop) kreeg ik van vriendin Y.
En vriend V./ F. kocht de dvd Sonny Boy. "Aangrijpend en indrukwekkend", staat er op de voorkant. Hier moet ik dus even moed voor verzamelen. Gegarandeerd een avondje janken op de bank.
Vrolijke boekjes van vriendin C. De Enjoy-serie van Mo'Media leek me ontzettend leuk en toen kwam C. ermee aanzetten. Grappig!
Vriendinnen M., V. en W. hadden een geweldige goodiebag samengesteld met daarin onder andere deze set van Beyoncé's Heat. Ook de cadeaus op de volgende foto's zaten in deze verrassingstas.
Ik zou een tijd terug meegaan met W. en V. naar een lezing van 'apenvrouw' Jane Goodall. Helaas had ik al een andere afspraak.  Superleuk om dit boek te krijgen mét handtekening!
Zodat we voortaan wél koude wijntjes aan het strand kunnen drinken.
 Vriend W. mocht voor Viva.nl de nieuwe binini-shaver van Venus uittesten. Ze kreeg er zes en dus mag ik van haar ook mijn mening over dit hulpmiddeltje vormen. ;-)
Erg leuke sieraden van 't Oorzaakje.
Deze houten kam van The Body Shop wilde ik graag hebben. Handig om mijn natte haren mee te kammen, zonder dat ze beschadigen.
Een zomers nagellakje (kleur: Bye Bye Birdie) van Catrice.
En als laatste een heerlijk pakketje van De Tuinen, mét snoepjes!
Zoals je kunt zien ben ik echt belachelijk verwend. Ik ben ontzettend blij met alle fijne spulletjes die ik heb gekregen van familie en vrienden. De komende weken ga ik alles uitproberen, proeven, lezen, bekijken. Heerlijk!

4 opmerkingen:

  1. Zo, je bent lekker verwend; leuke cadeaus ook! Vooral het boekje 'Focus op fans' lijkt me erg interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kaart onderaan ook! haha rechts Mar met baby ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget