woensdag 8 juni 2011

Win: een goedgevuld Demak'Up pakketje

Vanaf vandaag maak je 1,5 week kans op een goedgevuld Demake'Up pakketje. Een soort verlate verjaardagstraktatie. ;-)

Wat zit erin? 
Niet alleen zitten er doekjes met reinigingsmelk en vochtige oogpads in deze goodiebag, ook de make-up ontbreekt niet. Ben jij de winnaar, dan krijg je drie producten van het luxe merk T. LeClerc opgestuurd: een zwarte volume mascara (t.w.v. 25 euro), een zilvergrijze oogschaduw  (eveneens t.w.v. 25 euro) en een satin lipstick (t.w.v. 23 euro).
Wat moet je doen om kans te maken op dit Demake'Up pakketje? 
Zorg dat je TheBellJar.nl volgt via Google Friend Connect (dit is te vinden in de rechter kolom), op Twitter of via Facebook. Dit omdat ik mijn vaste bezoekers het liefst trakteer op deze fijne prijs.

Stuur je account naam naar post@thebelljar.nl en zet in het mailtje ook via welk medium je mij volgt. Zorg er voor dat je naam, leeftijd en adresgegevens in de mail staan en vergeet niet als onderwerp Demake'Up in te vullen.

De winnaars worden over 1,5 week op TheBellJar.nl bekend gemaakt. Houd de website dus goed in de gaten!

2 opmerkingen:

  1. ja, idd, leuk zo'n winactie! maar ik doe niet mee omdat ik ze allemaal sowieso niet ga gebruiken! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget