zondag 31 juli 2011

Gezien: Bridesmaides

GEZIEN
Eind van de middag ben ik teruggekomen van twee heerlijke dagen op de Veluwe. Ik heb me rot gelachen, wat deels te maken had met de film Bridesmaides, die ik gisteren heb gezien in Pathé Zwolle.  
ETEN EN DRINKEN
Popcorn, gedeeld met V. en M. en een flesje water. Helaas is de popcorn van Pathé niet echt super, erg boterig.
EN DAN HET VERHAAL
Het leven van Annie (Kristen Wiig) is een puinhoop: ze gelooft niet meer in de liefde en is altijd blut. Haar beste vriendin Lilian (Maya Rudolph) vraagt haar als getuige op haar bruiloft. Samen met een aantal andere bruidsmeisjes probeert ze te zorgen dat het iedereen naar zijn zin is op het huwelijk, iets waarbij ze vanzelfsprekend tegen een flink aantal problemen aanloopt.


DAAROM IS-IE LEUK
Ik kan deze film alleen maar heel erg aanraden. Geweldige scenes, leuke grappen, kortom: hij is echt fantastisch. De afgelopen tijd heb ik weinig romantische komedies gezien die zo leuk waren. Mijn favoriete scène? Wanneer Annie met allerlei overtredingen de aandacht probeert te trekken van Officer Rhodes. Een must see.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget