zondag 24 juli 2011

Precious Preview: Flow agenda 2012

Nog steeds ben ik in het bezit van een Flow agenda en die bevalt op zich prima. Er is genoeg ruimte voor mijn to-do-lijstjes, dus ik ben tevreden. Een groot gemis is het wel het leeslintje, zodat je 'm in één keer op de goede bladzijde openslaat. Nog een nadeel: het gewicht en het 18-maanden idee. Als je besluit de agenda mee te nemen (wat voor een agenda vrij normaal is), dan sleep je nogal een vracht met je mee. Gelukkig is daar een nieuw vers jaar. Genoeg tijd en ruimte voor Flow om de agenda te verbeteren. En dat hebben ze gedaan:

Ook dit jaar hebben we weer een Flow agenda gemaakt. En heel eerlijk gezegd vinden we ‘m nóg mooier dan die van dit jaar geworden. Nou ja mooier, praktischer in ieder geval. We hebben een tijdje zitten puzzelen hoe we al die leuke dingen erin kregen (kleefmemoblaadjes, papieren extra’s als kalenders en stickertjes) zonder er zo’n dikke zware agenda van te maken. Uiteindelijk kwamen we op het idee een driedelige versie ervan te maken. Dit jaar bestaat de Flow agenda dus uit een houdertje met daarin drie boekjes: de agenda zelf, de post-its en de papieren extra’s.

Eind september is het boekje overal te koop. Hij loopt van december 2011 t/m december 2012, heeft een leeslintje én is minder zwaar. Al mijn 'Flow-gebeden' zijn dus verhoord en daarom denk ik dat ik weer ga zwichten.

3 opmerkingen:

  1. Ik hou het bij m'n Moleskine agenda.. Dit jaar voor het eerst en wil niet meer anders <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa kan me voorstellen, Moleskine is een heel fijn merk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik had afgelopen 1,5 jaar een moleskine agenda (super fijn en erg mooi!) maar toen ik het schattig filmpje over deze agenda zag kon ik het niet laten hem te kopen.. ik krijg hem als het goed is vandaag nog binnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget