zondag 3 juli 2011

Shoplog: brocante krat en badrekje

Brocante spulletjes op de kop tikken, dat werkt verslavend. Bij de Kringloop, op een marktje of in een webshop. Hoog op mijn favorieten-lijstje staat De Tweede Lente. Een winkeltje op het www waar ik eigenlijk dagelijks even langssurf. Want ja: op = op. En je wilt natuurlijk niet dat iemand anders er met een echte brocante musthave vandoor gaat.

Mijn aankopen? Een houten krat met Franse tekst, speciaal aangeschaft om mijn tijdschriften in op te bergen. Aankoop twee, het badrekje, is op de (huizen)groei gekocht, aangezien ik in mijn huidige stulp geen bad heb. Tot die tijd kan ik 'm als wasdrager gebruiken. Daar is-ie oorspronkelijk ook voor bedoeld.

Wat is jouw laatste brocante-aankoop?


Psssst. Ik zal deze spullen binnenkort fotograferen. De foto's hierboven heb ik namelijk van De Tweede Lente afgehaald.

2 opmerkingen:

  1. Nice hoor!! Ik zal ook 's even snuffelen op die site.. ;) thx voor de tip! hahahaha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk maar uit hoor, de webshop is gevaarlijk leuk. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget