woensdag 20 juli 2011

Wednesday's Webshop: VintageStore.nl (win!)

Regelmatig gebeurt het me dat ik een leuke webshop tegen het virtuele lijf loop. Zo had ik de "bijzondere schatten uit andere tijden" op VintageStore al eens ontdekt. Van jongs af ging eigenaresse Marjolein wekelijks naar markten en beurzen om te zoeken naar bijzondere vintage items. Haar hobby is inmiddels uitgegroeid naar haar werk. Nog steeds worden de spulletjes per stuk uitgezocht en dat zie je ook wel aan het assortiment van VintageStore. Je wordt er gewoon ontzettend hebberig van! De spullen op VintageStore zijn bijzonder omdat het grote deel uit Amerika, Frankrijk en Engeland komt. Een tweede item zul je dus niet snel tegenkomen.

Extra fijn: de bezorging van je bestelling binnen Nederland is gratis.


Win! 
Een week geleden ontving ik een mailtje van owner Marjolein. Of ik een leuke actie op wilde zetten. Maar natuurlijk! Aanstaande vrijdag maak je twee weken lang kans op een leuk pakketje vol vintage spulletjes. Zorg daarom nu alvast dat je TheBellJar.nl (klik!) én VintageStore.nl (klik!) volgt op Facebook.

Geen Facebook, maar wel in het bezit van een Twitter-account? Ook dan kun je meedoen! Volg mij (Tara van TheBellJar.nl) of Twitter.com/_Vintagestore_.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget