donderdag 4 augustus 2011

10-jarig topmodel?

Marc Jacobs en Miu Miu werkten al met 13- en 14-jarige modellen. Dat je op een nog jongere leeftijd een modellencarrière kan starten, bewijst de 10-jarige Thylane Lena-Rose Blondeau. Zij is hard op weg om het volgende topmodel te worden. Er staan inmiddels al aardig wat fotoshoots op haar naam. Zo siert ze onder andere de cover van Vogue Enfants. Over de foto's van dit modelletje is behoorlijk wat ophef ontstaan. Deze nieuwe Brigitte Bardot (zoals ze wordt genoemd) flirt met de camera en is aangekleed en opgemaakt als een volwassen vrouw.
Ik ben benieuwd naar jouw mening: gaat dit te ver en moet Thylane Lena-Rose terug naar haar barbie's?

6 opmerkingen:

  1. Kindermodellen moeten zich wel gedragen als kinderen vind ik! Net als Justin Bieber zingt over de Liefde van Zijn Leven! Ze zijn een stuk leuker als ze zich gedragen naar hun eigen leeftijd. Is mijn mening.
    Wel mooie foto's! Ik snap dat ze haar als model willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ok als ze het zelf wil, maar haar zó volwassen aankleden vind ik toch wat té!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha deze heb je zeker van Luigi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Cynthia: Neee niet eens! Had hij erover geschreven op FB?

    @Miss Healthy: Hahaha ja inderdaad, die Justin Bieber!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat soort modelletjes hebben we in Nederland ook...

    http://www.milessa.nl/

    Meisje is 11

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ashley: ik vind dat het wel kan maar wel een beetje voor KINDEREN!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget