dinsdag 23 augustus 2011

Ab Fab Food: Frozz

 Beeld: Floortjetekent.blogspot.com

Ken jij Frozz al? De Frozen Yoghurt telt slechts honderd calorieën per portie en daar wordt echt iedereen blij van! Dat blijkt, want er komen steeds meer Frozz-punten in Nederland. Zo werd er vorige week een verkooppunt in De Bijenkorf in Amstelveen geopend. Het verfrissende lekkernijtje dat uit Amerika is komen overwaaien, is inmiddels verkrijgbaar in de Negen Straatjes in Amsterdam, aan het Javaplein in Amsterdam Oost, op Schiphol en nu dus ook in Amstelveen. Next? De Kitchen op de Dam.
Frozz bestaat uit 100 procent natuurlijke yoghurt van Nederlandse boeren. Zo krijgt het product dus een echte Nederlandse twist. Je kunt kiezen uit verschillende toppings, zoals vers fruit, noten, koekjes, cocos en fair trade chocolade. Ik zeg: nom, nom, nom!

3 opmerkingen:

  1. Dit is echt zo lekker, ik heb het in Amsterdam gegeten en ik moet gelijk aan Pinkberry uit Dubai denken. Daar had ik ook een heerlijke frozen yoghurt op en Fozz komt aardig in de buurt. Alleen jammer dat ze niet zo veel keuze hebben..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keek ik toevallig even op je blog.. kwam ik mijn tekening tegen. Wat leuk zeg! En bedankt voor je vermelding onderaan..!

    Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Floortje! Ik vind je tekening echt geweldig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget