vrijdag 26 augustus 2011

Beautiful Branding: Flavourites agenda 2012


Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen reclame gemaakt voor de Flow agenda. En omdat ik wil voorkomen dat het lijkt alsof ik er aandelen in heb, vind ik het tijd om ook een andere agenda onder de aandacht te brengen. Zo kwam ik online die van Flavourites tegen. Super vrouwelijk, met genoeg ruimte voor al je afspraken, adressen, notities en to-do-lijstjes. Wat je verder nog moet weten? De Flavourites agenda is voorzien van een linnen kaft. En hij staat natuurlijk bomvol leuke shoptips, blogsuggesties en leuke do-it-yourself's.
De Flavourites agenda kost 14,95 euro (plus 2,30 euro verzendkosten) en is hier te bestellen » 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget