zondag 28 augustus 2011

Bloggersstilte, New York en mijn nieuwe liefde

De eerste foto die ik heb gemaakt met mijn iPhone. Poes Penny.

Zo, na een vreemde dag van totale bloggersstilte op TheBellJar.nl ga ik vanaf vandaag de draad weer oppakken. Ik kom niet met smoesjes aan, ik heb gewoon een leuk weekend achter de rug vol feestjes en afspraken. Te weinig vooruit gewerkt, waardoor er gisteren helaas geen artikelen klaarstonden die automatisch online kwamen. Tijd nu voor een korte update.
Ook hond Bully moet eraan geloven: "poot" en op de foto.

Vrijdag vertrek ik met twee vriendinnen naar New York (ik probeer het Irene-nieuws volledig te negeren). Er staan nu al twee artikelen per dag gepland en ik hoop dit deze week nog 'op te bloggen' naar drie stuks. Zoals ik al eerder heb verteld gaat de laptop mee, dus af en toe zal ik je zeker voorzien van een NY-update. Vrijdag vertel ik meer over deze lange citytrip. TheBellJar.nl wordt in die tien dagen namelijk net even anders ingevuld. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Zorg dan dat je me volgt via Twitter, Facebook, Bloglovin' of Google Friend Connect.
Vriendin V. en ik op de verjaardag van onze vriendinnen W. en M.

Verder kan ik iets van mijn wishlist strepen: namelijk het kopen van de iPhone 4 white. Afgelopen vrijdag heb ik last-minute besloten toch niet langer te kunnen wachten en ben ik richting T-mobile gegaan. En spijt van mijn aankoop heb ik zeker niet. Wat een geweldig handige gadget, hoe heb ik ooit zonder gekund?! ;-) Mail, Facebook, foto's, apps. A new addiction is born, zoals vriendin C. dat zo mooi verwoordde. Volg mij op Twitter en je krijgt sinds gisteren regelmatig leuke foto-updates van TheBellJar.nl in je timeline.

En als ik toch reclame aan het maken ben... Je kunt nog meedoen met de winactie waarbij je kans maakt op een leuk pakketje vol papierwaren van de webshop Dreamkey Design

Voor nu ga ik even een uurtje bijslapen van mijn heftige weekend (ik was om 05.00 uur thuis, heb nog even gedoucht en ben toen tot een uurtje of 11 mijn bed ingedoken). Straks wat administratieve rompslomp regelen, en dan neem ik vanaf 19.55 uur plaats op de bank om Grenzeloos Verliefd te kijken.

Fijne zondag nog allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget