zaterdag 3 september 2011

Shoplog: Edinburgh

Eind mei 2010 heb ik een vierdaagse stedentrip naar Edinburgh in Schotland gemaakt. Ik bedacht me een tijdje terug dat ik nooit mijn aankopen heb gefotografeerd. Onder het motto van "beter laat dan nooit" hierbij, 1,5 jaar later, alsnog de Edinburgh shoplog. ;-)
Kattensnoepjes, bolletjes wol voor de poezen, een Lush massagebar met blikje, een laptophoes van Topshop, shampoo van Charles Worthington, schattige kaarten o.a. van Quentin Blake, deo-doekjes.
Voor 't eerst gekocht: Topshop make-up.
Blotting paper (tegen een glimmende huid) van Bloom.
Portemonnee met de tekst: "I have the simplest tastes, I am always satisfied with the best".
Ring met strik van Miss Selfridge.
Handgemaakte zeep van een Schots marktje naast het kasteel.
Grappig hoesje voor pasjes.
Zilveren ketting met een Schotse distel. Mijn moeder heeft ooit eens zo'n kettinkje gekocht in Schotland en die vond ik altijd al prachtig.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget