maandag 29 augustus 2011

Shoplog: Pull and Bear

Weet je nog dat ik vertelde dat de Spaanse modeformulie Pull and Bear naar Nederland zou komen? Het eerste Nederlandse filiaal is inmiddels alweer even open en is gevestigd in het centrum van Den Haag. Ik schreef het al: Pull and Bear verkoopt erg fashionable items. De Pull and Bear mode is betaalbaar en te vergelijken met de kleding van modeketens als H&M, River Island en New Look. Je kunt er terecht voor leuke tops, schattige jurkjes, trendy tassen en bijzondere accessoires.

Ben je in Den Haag, dan zou ik er zeker even binnenlopen. Al is het een risico, want de kans is groot dat je met een aankoop naar buiten komt. Dat was ook bij mij het geval. Ik ben voor de sieraden, basic vestjes en een tas met studs en een grote strik gegaan.

1 opmerking:

  1. Ik heb nog bij het eerste Belgische filiaal van Pull & Bear op de Antwerpse Meir gewerkt... ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget