maandag 1 augustus 2011

Vandaag had ik een vrije dag!

Wat was ik blij met mezelf vanmorgen, omdat ik vorige week had besloten om de dag na mijn Veluwe-weekendje vrij te nemen. Weekendjes weg zijn altijd redelijk uitputtend, dus als het even kan plak ik er nog een dagje voor mezelf aan vast. Omdat ik het heerlijke weer even goed wilde uitbuiten ben ik, voor het eerst sinds ik hier woon, naar het parkje in de buurt gefietst. Bankje, drankje en boekjes: twee uur genieten! Een goed moment om me alvast in te lezen over The Big Apple, waar ik over precies vier weken met vriendinnen W. en N. heen vlieg. Einde van de middag heb ik sushi gehaald en vanavond ga ik met vrienden naar de spooktour.

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n luie dag en het levert een leuke column op!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jummie sushi! Waar heb je het gehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In Berkel weer een keer. Had teveel gehaald en dus zat ik de volgende ochtend aan een sushi ontbijt. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget