dinsdag 23 augustus 2011

Win: een pakketje met papierwaren van Dreamkey Design!


Dreamkey Design is al eens Wednesday's Webshop op TheBellJar.nl geweest. Deze feel-good-webwinkel werd begin juli geopend en staat boordevol vrolijk gekleurde papierwaren. Dreamkey Design verkoopt een eigen lijn én allerlei merken uit China, Korea, Japan en Frankrijk. Van wenskaarten tot decoratietape en van memoblokjes tot stickers, allemaal voorzien van een bijzondere opdruk. De komende twee weken maak je kans op een fijn pakketje van deze webwinkel.

Wat zit er in dit Dreamkey Design pakket?
Als jij wint ontvang je een leuke verzameling van artikelen: decoratie tape van stof met polkadots, een Ponybrown memoboekje met zelfklevende memo's, een Noodoll Ricecream notitieboekje (stationary is exclusief bij Dreamkey Design te koop!) en twee wenskaarten van uit de Dreamkey-lijn.

Wat moet je doen om kans te maken op deze Dreamkey Design goodiebag? 
  1. Beantwoord de volgende vraag: wanneer opende Dreamkey Design officieel haar deuren?
  2. Zorg dat je TheBellJar.nl volgt via Google Friend Connect (dit is te vinden in de rechter kolom), op Twitter of via Facebook. Dit omdat ik mijn vaste bezoekers het liefst trakteer op deze fijne prijs.

Stuur je antwoord en account naam naar post@thebelljar.nl en zet in het mailtje ook via welk medium je mij volgt en met welke accountnaam. Zorg ervoor dat je naam, leeftijd en adresgegevens in de mail staan en vergeet niet als onderwerp 'Dreamkey Design' in te vullen.



De winnaars worden over 2 weken op TheBellJar.nl bekend gemaakt. Houd de website dus goed in de gaten! 

2 opmerkingen:

  1. Oh ik heb meegedaan maar ben volgens mij vergeten de 1e vraag te beantwoorden... Slim ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb geen Twitter & Facebook meer! En ook geen Google Friend... kan ik dan alsnog meedoen? (:

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget