maandag 5 september 2011

Beautiful Branding: Bookmarc by Marc Jacobs

Onder het mom van "alleen in New York te koop" wil ik Bookmarc van Marc Jacobs even onder de aandacht brengen. Sinds kort heeft de modeontwerper een eigen boekwinkel en daar kon een collectie van pennen, etuis, notebooks en canvas tassen natuurlijk niet ontbreken. De spullen zijn te koop in zijn winkel op 400 Bleecker Street, in New York dus. Of ik een kijkje ga nemen is nog even de vraag. Ik mag dan wel in The Big Apple zijn, mijn budget is helaas niet oneindig. 

2 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg! Die boekjes en pennen zou ik wel willen hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jaa leuke ontwerpen! ziet er cool uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget