dinsdag 6 september 2011

Ben jij de winnaar van het Dreamkey Design pakketje?

De afgelopen twee weken maakte je kans op een pakketje vol papierwaren van Dreamkey Design.

Ik heb veel enthousiaste inzendingen ontvangen, bedankt daarvoor! Aangezien ik maar één pakket mocht weggeven, zullen er altijd mensen teleurgesteld zijn. Inmiddels weten jullie wel dat ik daar moeite mee heb, maar het is niet anders. ;-)

Klik op "Lees verder" en lees snel of je hebt gewonnen.

De prijs gaat naar Elke Celie Gefeliciteerd!
Niet gewonnen? Houd TheBellJar.nl goed in de gaten, aanstaande vrijdag zal er een nieuwe winactie van start gaan. Natuurlijk maak jij gewoon weer kans, ook als je al een keer eerder hebt gewonnen.

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd! veel plezier ermee (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Elke!

    Ik heb van Tara nog niet je gegeven gehad dus kan het prijzenpakket (nog) niet naar je toe sturen.
    Eventueel kan je je adresgegevens mailen naar nienke@dreamkey.nl dan zorg ik ervoor dat je het pakket z.s.m. ontvangt!

    Groetjes, Nienke
    www.dreamkey.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wauw! Ik heb nog nooit iets gewonnen :D, hartstikke bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget