zondag 18 september 2011

Mijn vakantie is voorbij

Zo neem je eind augustus afscheid van je collega's omdat je bijna drie weken weg bent, en zo heb je alleen nog maar een halve vrije zondag in het verschiet. Het is de pijnlijke waarheid: mijn vakantie is alweer voorbij, behoort tot het verleden, basta!

En zoals dat gaat bij vakanties is die laatste halve vrije dag die je nog hebt, ook nog eens volledig volgepland. Want de dingen die je had willen doen, daar ben je niet aan toegekomen. Of je hebt de to-do's vooruit geschoven onder het mom van "morgen weer een dag". Koffer uitpakken check, nieuwe aankopen een plekje geven nog doen, foto's op de computer zetten en rondsturen nog doen, shoplog plaatsten nog doen, werkmail alvast doornemen check.

En het is wel zo eerlijk om toe te geven dat ik een beetje opzie tegen het werkende leven. Ik vind mijn baan heel erg leuk, maar toch: ongegeneerd geld uitgeven in The Big Apple lijkt mij nóg meer op het lijf te zijn geschreven. ;-) Maar aangezien mijn achternaam niet Hilton is, gaat morgenochtend vroeg mijn wekker gewoon weer. En dat ik een jetlag heb waar je u tegen zegt, negeren we voor het gemak maar even.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget