dinsdag 6 september 2011

Naar Poughkeepsie!

Een heel kort berichtje (nu nog) vanuit New York. Hier is het super. Lange, drukke dagen met heel veel indrukken en to-do-dingen. Te weinig tijd om echt goed te bloggen. En het internet in het hotel is niet alles. Langzaam en alleen bereikbaar in de centrale hal. Zit ik dan op een opgerold stuk tapijt met het laptopje op schoot. Die updates komen dus waarschijnlijk na mijn trip. Vandaag gaan we met de trein naar Poughkeepsie. Daar staat vooral heel veel shoppen op de planning. Ik heb mijn ogen uitgekeken in New York: Central Park, Grand Central, 5th Avenue, een gospel kerkdienst, yellow taxi's, Broadway. And there's more to come. Maar goed, ik ga nu stoppen, want we moeten uitchecken.

Liefs,
Tara

PS. Bedankt voor al jullie leuke reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget