maandag 19 september 2011

Precious Preview: Catrice Big City Life collectie

Eigenlijk had ik met mezelf afgesproken het komende jaar geen make-up meer aan te schaffen. Na New York kan ik misschien zelfs wel drie jaar mijn gezicht volsmeren. Maar ach, we weten allemaal dat het me toch niet gaat lukken om me in te houden. Neem alleen al de Catrice Big City Life limited edition collectie die eraan komt... Daar moet ik gewoon wat spulletjes van in huis halen!

The Sydney collection.
 The London collection.
The New York collection.
The Berlin collection.

Zoals je hebt kunnen zien bestaat de Big City Life collectie van Catrice uit vier eye and cheek palettes (6,99 per stuk) plus bijpassende nagellakjes (2,49 euro per stuk). Deze vier sub-lijnen zijn geïnspireerd op de wereldsteden Sydney, Londen, New York en Berlijn. De kleuren zijn vernoemd naar de belangrijkste bezienswaardigheden van die steden. Zo kun je je ogen voorzien van het kleurtje 'Checkpoint Charlie'.

De Catrice Big City Life collectie ligt vanaf 15 oktober bij Kruidvat en Trekpleister in de schappen.

1 opmerking:

  1. Mooie kleurtjes! En zoals altijd heerlijk betaalbaar. Hebben we meer redenen nodig?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget