zaterdag 17 september 2011

Saturday's Shoptip: H&M Home honden

Samen met vriendin V. liet ik vroeger tijdens de lunchpauze (basisschooltijd) twee Schotse Terriërs uit. Doordat V. en ik zo gek waren op Joey en Fellow spaarden we alles in de vorm van een Schotse Terriër. Stofjes, beeldjes, boekjes, haarclipjes.  Nog steeds als ik een product zie dat voorzien is van zo'n zwart hondje maakt mijn hart een klein sprongetje. Dat gebeurde laatst ook toen ik de webshop van H&M aan het doorspitten was. De H&M Home collectie is namelijk uitgebreid met een hondenlijn. Deurmatten, kussens, badmatjes, beddengoed en een douchegordijn: allemaal voorzien van een Bull of Schotse Terriër, een Tekkel of een Poedel. Schattig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget