zondag 11 september 2011

Shoplog: Brocante kist

Op de dag dat ik naar New York vertrok vertelde ik al dat mijn moeder deze tien dagen op mijn huis en katten past. Als echte stoma (stiefoma) kroelt en verzorgt ze de beestjes. Ze zal zelfs bij ze slapen, als ze daar behoefte aan hebben. Jullie wisten inmiddels wel dat Nina en Penny net verwende kinderen zijn toch? Maar een tijdje terug heeft Penny een epileptische aanval gehad, dus zo overdreven is het eigenlijk niet. Het geeft mij als kattenmoeder ;-) een gerust gevoel dat ze in (super)goede handen zijn.

Maar goed, even to the point. Mijn huis dus, daar verblijft mijn moeder tijdelijk. Goed bruggetje om over mijn nieuwste aankoop te beginnen: een brocante kist (of misschien zelfs meer een hutkoffer). Ik kocht 'm bij De Tweede Lente (daar hebben we de shop weer!) en hij bleek in het echt nog mooier te zijn dan ik van tevoren had durven hopen. Inmiddels heeft dit brocante-juweeltje in mijn slaapkamer plaatsgenomen en is hij rijkelijk gevuld met lakens en nachtmode. Wat vind je van deze kist?

1 opmerking:

  1. echt schattig!& leuk, ik houd ook van brocante spulletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget