maandag 26 september 2011

Shoptip: Marie Mena - Viktoria


Ik heb al behoorlijk laten doorschemeren fan van de muziek van Maria Mena te zijn. Zo liet ik de singles Homeless en These too shall pass aan je horen. Sinds gisteren staat de nieuwste cd van de Noorse zangeres bij mij op de plank. De eerste nummers van Viktoria, zoals het album heet, klinken veelbelovend. Naast de wat lichtere singles, staan er op deze cd ook weer een paar zwaardere nummers met prachtige teksten op. Je merkt dat Miss Mena nog steeds heel veel aandacht besteedt aan haar lyrics. Ik verheugde me op het autoritje (van tien minuten) naar mijn werk vanochtend, omdat ik in die tijd precies weer twee nummers kon luisteren.

Viktoria is sinds deze week te koop bij Bol.com voor 14,99 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget