zondag 23 oktober 2011

Lazy Sunday Shopping: (Woon) wishlist #14

Vandaag had ik weinig op de planning staan. Ik kon kiezen: of het huishouden doen en aan TheBellJar.nl werken (lees: op deze zonnige dag achter de laptop kruipen) of iets leuks gaan doen. Ik ben voor het laatste gegaan. Samen met mijn moeder heb ik voor het eerst de loods van Vroeger & Toen Brocante bezocht. Kort daarvoor had ik in de buurt een oude kist opgehaald, die voortaan doorgaat als salontafel. Ik ben dus weer helemaal in woonsferen en heb de smaak goed te pakken. Daarom vandaag weer eens een woon wishlist.
Lamp, Rivièra Maison - Prikbord van oud hout en oude typmachine, Vonliving.nl - Kattenbak - Rivera Maison.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget