vrijdag 28 oktober 2011

Personeelsverkoop!

Gisteravond was 't weer zover: ik mocht voorshoppen bij de personeelsverkoop. Deze keer was de score wat minder, ik kwam thuis met twee tassen. En dan zitten hier ook nog wat dingen voor vriendin V. bij. Maar teleurgesteld ben ik niet, mijn kasten zitten namelijk al tjokvol. Ik zal alles weer fotograferen voordat ik het netjes opberg of aantrek. Maar eerst wil ik even de New York shoplogs afronden.

Misschien heb je het gemerkt, maar er zijn soms wat minder posts op TheBellJar.nl. Dit komt omdat ik op dit moment erg druk ben. Zo ook dit weekend: om 14.00 uur moet ik getuigen bij een kortgeding (niets ernstigs), om 16.00 uur helpen bij de verkoop. Morgenochtend vroeg vertrek ik naar Brugge voor een vriendinnenweekend. Gelukkig ben ik maandag lekker vrij. Verder staat mijn werk op dit moment in het teken van het opzetten van een blog. Hartstikke leuk, maar wel een grote verantwoordelijkheid.

Dit weekend komen er wel gewoon artikelen online, beloofd.

Keep you posted!
Liefs, Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget