zondag 2 oktober 2011

Shoplog: New York #1

Vrijwel al mijn New York aankopen uitgelegd op bed. Zoals je kunt zien: ik heb heel veel beautyproducten geshopt. Mijn favoriete winkel: gek genoeg de Walmart. De beautyspullen zijn daar zo goedkoop!
Mijn eerste aankopen, twee EOS lip balms. Kon ik ze gelijk van mijn wishlist afstrepen.
 Het groene 'tasje' is een luxe notebook. Ik kocht 'm samen met de pack this list bij Anthropologie. Het was de eerste (en zeker niet de laatste) keer dat ik voet in deze winkel zette. Verder op de foto: een Amerikaanse Cosmo (gekocht op de terugweg op JFK Airport) en ondergoed van Forever 21.
Deze earphones kocht ik in een dollar store. Voor één dollar dus. Speciaal aangeschaft om op de terugweg in het vliegtuig wél films met geluid te kunnen kijken. Mijn Apple-oordopjes werkten namelijk niet.
Vrijwel mijn laatste en tegelijkertijd grootste aankoop: de bean necklace, die ik kocht bij Tiffany & Co, 5th Avenue.
De Chap Sticks zijn in elke drogisterij in New York te vinden. Ik kocht er een paar in de dollar store in Poughkeepsie. 
Ze verdienen misschien geen schoonheidsprijs, maar het gaat hier wel om tone sportschoenen en daarmee een wishlist item. 18 dollar bij Walmart.
Recht tegenover de Magnolia Bakery (uit Sex and the City) in Bleecker Street zit Bookmarc van Marc Jacobs. Tijdens de SATC-tour werd er een stop gemaakt bij de bakkerij en dus kon ik snel even Marc's bookhandeltje in sneaken. Mijn vondsten: de stiften en dit potlood met inspirerende tekst.

4 opmerkingen:

  1. leuke spullen! ik wil zoo graag ook een keer naar NY :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gaat vast een keer lukken. Flink sparen en dan gewoon gaan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend veel, ontzettend leuke producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spullen! Ik ben nú in ny zou je me wat winkel tips kunnen geven?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget