maandag 28 november 2011

Fijn leesvoer: Non*Fish*a*li*cious

Gisteren viel het nieuwsbriefboekje van Wakker Dier bij mij in de brievenbus en daarmee staat er ook meteen een nieuw kookboek op mijn wishlist. Non*Fish*a*li*cious lijkt me een verrassend boek door de klassieke recepten die net even anders worden bereid. Ze zijn volgens Lisette Kreischer ‘geveganiseerd’, oftewel vegetarisch gemaakt. Vis wordt vervangen door andere lekkere producten zoals zeewier en sauzen. Lisette: Ik bied duurzaamheid met een sausje. Ik draag uit dat duurzaam leven heel hip kan zijn. Ecofabulous, zoals ik dat noem."

Lisette Kreischer is de trendsetter op het gebied van groen en bewust leven. Ze heeft verschillende prijzen gewonnen, waaronder de Vegan Award en ze is Trendwatcher of the Year 2010 in de categorie duurzaamheid!

Zelf eet ik geen vlees (nee, ook geen kip of gevogelte). Ik probeer ook te minderen met vis, maar een duwtje in de rug kan zeker geen kwaad. Eet jij wel gewoon vlees en vis eet, dan zijn deze gerechten ook zeker lekker ter afwisseling. 19,95 euro bij Stichting Wakker Dier »

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget