vrijdag 11 november 2011

Musthave Magazine: Vogue Nederland

 Adele op de cover van de Engelse Vogue
Waar tout modeminnend Nederland al jaren met smart op zit te wachten lijkt nu toch erg dichtbij te komen. De Nederlandse editie van Vogue is afgelopen week onofficieel bevestigd. De vraag die opkomt is natuurlijk wie de eerste Anna Wintour van Nederland zal gaan worden. Karin Swerink wordt erg vaak genoemd. En geef toe, het is best toevallig dat zij kort geleden afscheid heeft genomen van haar job als hoofdredactrice van Glamour. Daarnaast zal Vogue worden uitgegeven door dezelfde uitgever als die van Glamour Magazine. 1 plus 1 is...

Het wachten is nu alleen nog op de verlossende krabbel van moederconcern Condé Nast uit New York.

1 opmerking:

  1. ik weet het niet...ik hou teveel van de buitenlandse vogue edities, nederland heeft net te weinig in huis voor een eigen vogue denk ik...waarom geen vogue benelux? dan zou het misschien wel lukken. Niet dat NL niet fashionable is, maar ik koop toch liever de buitenlandse edities, heb er nu zelfs abonnementen op :) oja en ik vind die karin gewoon geen style icon...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget