dinsdag 8 november 2011

Shoplog: Brocante houten kist

Een paar zondagen terug was het heel mooi weer. Dan kun je natuurlijk gaan fietsen of de hond uitlaten, maar ik besloot een bezoek te brengen aan Vroeger & Toen brocante. Wanneer het zonnetje in het weekend door mijn ramen schijnt, heb ik altijd zin om mijn huis gezellig te maken. Deze brocante shop was een goede optie, want: én op zondag geopend én op 25 minuten rijafstand.

Nu lijkt het voor de hand te liggen dat ik daar deze oude kist scoorde. Dat is niet zo. Ik ging zelfs met lege handen weer naar huis. Alleen vond ik diezelfde zondagochtend op Marktplaats dit exemplaar. De verkoper bleek op vijf minuten afstand van Vroeger & Toen te liggen. En ondanks de Christelijke gemeente, mocht ik deze zondag gewoon langskomen voor een bezichtiging. Ik zag het als een teken. ;-) Twee vliegen in één klap dus, waarvan er eentje raak was. Met de kist op de achterbank ging ik weer richting Zoetermeer.
De kist heeft een fijn formaat: niet te groot en niet te klein. Prima geschikt voor mijn niet al te grote woonkamer dus! Inmiddels snap ik al niet meer hoe ik het ruim anderhalf jaar zonder "salontafel" heb kunnen doen. Alleen al door de gezellige spulletjes die je erop kunt zetten, zoals deze glazen stolp (een bell jar) die ik van vriendin V. heb gekregen.

Wat vind je van mijn aankoop?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget