woensdag 30 november 2011

Shoplog: New York #7

Vandaag mijn laatste New York shoplog. Tijd om weer naar The Big Apple te gaan... Grapje! Tijd vind ik het zeker, maarja, altijd maar dat geld hè. ;-)
Wenkbrauw vormpjes (Walmart) en een nagelriemverwijderaar (eveneens Walmart). Het laatste product is erg populair in Amerika. Je ziet het werkelijk in elke beautywinkel in het eerste schap liggen.
L'Oréal foundation. Gekocht  bij Walmart voor 5 dollar.
Maybelline mascara. Weer van Walmart, weer rond de 5 dollar. De kam kocht ik bij een afrowinkel. Speciaal om je haar zonder warmte te stijlen, alleen werkt het ding niet zo goed.
Een cupcake voor mijn sleutel. Gekocht bij Forever 21.
Bijna op en favoriet bij mijn katten. Helaas zijn ze niet in Nederland te koop, ik heb ze in ieder geval nog niet gevonden. Gekocht bij Walmart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget