woensdag 16 november 2011

TheBellJar.nl bestaat 2 jaar!


Lang zal ze leven, lang zal ze leven... Hieperdepiep, hoera! *pffffft, blaast twee kaarsjes uit*  

November it it, dé maand waarin "mijn kindje" jarig is. Waar zal ik mee beginnen? Valse beloften die ik toch niet waar ga maken, net als vorig jaar (van het plan om Blogspot vaarwel zeggen bijvoorbeeld) of een terugblik... Die terugblik kan ik natuurlijk ook doen op mijn eigen verjaardag of tijdens de jaarwisseling, wanneer we met z'n allen tegen een vers nieuw jaar aankijken. Maar het lijkt me leuk om er een soort traditie van te maken om een update te geven tijdens de birthday van mijn blog.

Met een paar happen Ben & Jerry's achter de kiezen en de finale van Holland's Next Top Model op de achtergrond wil ik het dit jaar redelijk simpel houden. Net als vroeger; als het minder met me ging schreef ik hele dagboeken vol, ging het goed, dan bleven de pagina's angstvallig leeg. Ik heb gewoon het idee dat ik niet heel veel spannends te melden heb.

De winter blues zijn volop aanwezig, maar verder gaat het goed. Ik ben blij met mijn baan (leuk nieuws: morgen gaat de blog, van het modebedrijf waarvoor ik werk, live), voel me heerlijk in mijn huisje, heb geweldige vriendinnen en ook het single-zijn gaat me prima af.  Huisje, boompje, beestje, zonder dat mijn leven saai is. Ik vind het moeilijk om de hoogtepunten van het afgelopen jaar zo even 1, 2, 3 op te sommen. Want als je alleen kijkt naar de (voor je gevoel) grote momenten, dan vergeet je de kleine blij-maak-dingetjes. Find beauty in everything.

Er waren vele weekendjes weg, fijne avonden, leuke lunches en unieke uitgaansnachten. Moet ik dan toch hoogtepunten noemen? Mijn trip naar New York en Poughkeepsie met vriendinnen W. en N. Een moment waar ik om meerdere redenen zo ontzettend naar toe had geleefd. Verder ben ik dankbaar voor het feit dat mijn lieve hond Bully er nog steeds is. Dat is een groot wonder! De terugkomst van vriendin V. van haar Australië reis staat ook op het belangrijke-momenten-lijstje. En dan is daar nog vriendin M. die zwanger is. Het kan niet anders dan dat zij een heel mooi wondertje op de wereld gaat zetten. Met veel spanning wachten wij, als vriendinnen en (plastic) tantes, op de komst van de kleine meid.


Als laatste richt ik me nog even tot jullie, de trouwe bezoekers en lezers van TheBellJar.nl. Heel erg bedankt voor alle leuke berichtjes en ideeën tijdens het afgelopen tweede "TheBellJar.nl-jaar". Hopelijk kan ik het komende jaar ook weer op jullie rekenen!


Liefs,
Tara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget