maandag 7 november 2011

Ab Fab Food: De Cake Pop Maker

Vraag me niet waarom, maar ik ben weer helemaal into koken en bakken. Nouja, ik ben meer weg van de kookspullen. Op de nieuw gelanceerde webshop van Cook & Co stuitte ik op de Cake Pop Maker. Niet alleen tovert  dit apparaat binnen 5 tot 8 minuten 12 heerlijke popcakes tevoorschijn, de bakmachine is ook nog eens heel erg roze (en daarmee een lust voor het oog in de keuken).
De cake pops, eigenlijk een rond cakeje op een stokje, zijn (voor zover ik weet) groot gemaakt door de blogster van Bakerella.com. Je kunt de cakejes kunt allerlei "jasjes" aantrekken en in elk thema onderdompelen dat je maar wilt. Inspiratie vind je in dit cake pop boek met daarin meer dan 40 recepten »

6 opmerkingen:

  1. Ik heb hem en het boek ook! Ben er zoooooooooo blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Mary-Ann: Leuk om te horen! Ik heb de cake pop maker toevallig afgelopen vrijdag op de Margriet Winter Fair gekocht. Moet 'm nog voor het eerst gaan gebruiken. Maak jij de ronde cakejes gewoon met een muffinmix?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat denk ik wel tara...
    maar ik ga ook het recept uit het boekje proberen, voor de zekerheisd...
    ik ga het in het weekend uit proberen :-)
    jij ook succes!
    groetjes Mary-Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 'm ook net besteld. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Je moet maar wat foto's sturen naar post@thebelljar.nl van je cakepop-creaties.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget