donderdag 1 december 2011

Ab Fab Food: Merrys witte chocoladelikeur

Winterse drankjes waren tot nu toe voor mij: warme chocolademelk en Baileys, of de combinatie daarvan (voor het eerst gedronken in Keulen vorig jaar). Maar er is er één aan het lijstje toegevoegd... Merrys witte chocoladelikeur. Ik waarschuw je alvast: deze drank is hemels, maar natuurlijk niet goed voor de lijn. 

Merrys is een crèmelikeur van topkwaliteit, gemaakt met Ierse whisky en verse room. De likeur heeft al meerdere prijzen gewonnen. Ik heb het chocoladedrankje voor het eerst en voor het laatst op een beurs geproefd, maar met Kerst wil ik het zeker weer in huis halen.

1 opmerking:

  1. lol ik heb al maaaaanden een fles in huis maar heb m nog niet geporefd, toch maar eens proberen dan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget