maandag 12 december 2011

Mijn weekend

Ik ben weer thuis van een heerlijk weekendje weg met vriendinnen W. en V. Gister einde van de middag eigenlijk al. Het weekend stond vooral in het teken van eten. Heel veel eten. Crêpes, pasta, kaasfondue, aardbeien met witte chocolade, fried eggs... deze week maar even balansen.Verder: geshopt, glühwein en warme chocolademelk met Baileys gedronken en naar een cafeetje geweest. Prima weekend zo!
Vriendin W. aan de bratwurst. Ik pas even. ;-)
Er bleek een Kiko store in Keulen te zitten. Extra leuk: ze hadden sale.
Tja en dan kom je thuis en dan heb je honger, of nee "trek". Even een pitabroodje warmen. Dat ging niet helemaal goed. Ik bevond me in de slaapkamer en dacht nog even dat de oven piepte dat 't broodje klaar was. Maar niet de oven maakte lawaai, nee, de rookmelder. Het zal je niet verbazen dat ik het broodje heb weggegooid. En mijn huis? Dat ruikt naar een vuurkorf.
Vandaag had ik een dag vrij en dat was maar goed ook. Vriendin M. is namelijk vannacht bevallen. Ik was redelijk hyper van het nieuws en kon geen oog meer dicht doen. Moeder en dochter maken het goed. :-) Vanavond heb ik de kerstboom opgetuigd. Het resultaat is niet om over naar huis te schrijven, de boom is namelijk vreselijk lelijk.

1 opmerking:

  1. Zet je een foto van je kerstboom op TheBellJar? Ik ben erg nieuwsgierig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget