zondag 18 december 2011

Mijn weekend

Vorige week vertrok ik op zaterdag voor twee dagen naar Keulen. Dit weekend was een stuk rustiger. Geen echte plannen, behalve Sinterkerst op zaterdagavond. 
Vrijdagmiddag ging ik naar vriendin M. die net bevallen is van baby Merle. Ik had het kleine meisje maandag ook al bewonderd en ben sindsdien verliefd.
Hond Bully eet gelukkig weer een beetje, maar bezorgt ons nog steeds kopzorgen.
Nina kwam zaterdagochtend heerlijk bij me kroelen.
Tijd om mijn kasten eens verder in te ruimen. Ik had nog steeds tassen vol met kleding van de personeelsverkoop op de grond staan. Fotograferen (binnenkort online!) en inhangen. Heerlijk om te doen. Dat vinden Nina en Penny ook.
Gezelligheid op de zaterdagavond. Tijd voor ons jaarlijkse Sinterkerst dobbelspel. Hapjes, drankjes, vriendinnen. Allemaal fanatiek, want we willen wel met het leukste cadeau naar huis.
Ik sluit samen met vriendinnen A. en V. de avond af en zet de ochtend in met een drankje en een dansje. Ik heb trouwens geen filter gebruikt voor deze foto...
Vanochtend ben ik met mams naar Primark Rotterdam geweest. Daarna een korte stop bij Delifrance voor een lekkere lunch mét macarons!
's Middags kwam mijn vader langs om deze oude letterbak en loft(nacht)lamp aan de muur in mijn slaapkamer te hangen. Ik ben erg content met het resultaat.
Begin van de avond even heerlijk neergestreken in het bad van mijn ouders. Met Lush bruisbal en een kleimasker.
Thuis nog even make-upjes uitgezocht en nagellak in de letterbak geplaatst. En nu: slapen!

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om je nagellak in een letterbak te plaatsen :D Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellige hoek in je slaapkamer met de letterbak en de loftlamp.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget