maandag 26 december 2011

Shoplog: Brocante boekenkast

Mijn huis is zo goed als vol. Want, ik houd van spullen: kleding, keukendingen, accessoires, tijdschriften, boeken, dvd's, schoenen. En die spullen moeten ook opgeborgen worden. Dat vergt een goede indeling in mijn tweekamerappartement. Ik ben tot de conclusie gekomen dat er op één plek nog een kast bij kan. En dus kon de zoektocht naar een sfeervolle en handige kast beginnen.

Bovenstaand exemplaar van Old Basics is door de keuring gekomen en wordt binnen twee weken bezorgd. Dan kan het wit schilderen beginnen. Deze originele oude brocante kast is open, heeft een prachtig sierrandje en is voorzien van een lade. Wat vind je van mijn aankoop?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget