zaterdag 31 december 2011

Stilte...

Als vaste bezoeker is het je vast opgevallen dat ik al een paar dagen niets meer heb gepost. Helaas met een reden... Afgelopen donderdagochtend is mijn lieve driejarige neefje plotseling overleden. Hulpverleners konden niets meer voor hem doen. 

Het zijn heftige tijden vol emoties, maar veelal nog zonder besef. Ik beleef het als één grote nachtmerrie die helaas werkelijkheid blijkt te zijn. Het is oneerlijk, het gemis van mijn neefje is heel groot en het verdriet van mijn broer en schoonzus is hartverscheurend. Wat wij de afgelopen dagen allemaal hebben gezien, dat gun je je ergste vijand nog niet.

Ik heb even geen zin om grappige filmpjes te plaatsen, shoptips te geven of recepten uit te proberen, terwijl ik geen hap door mijn keel krijg. Toch ga ik proberen TheBellJar.nl soms weer te updaten.

Jullie een fijne jaarwisseling. Voordat je 2012 in gaat wil ik je het volgende nog meegeven: besef je goed hoe dierbaar iedereen voor je is en wees dankbaar voor het feit dat ze er zijn. Dat kan in één keer heel anders zijn...

12 opmerkingen:

  1. Wat een verschrikkelijk bericht meid! Bij deze heel veel sterkte voor jou en je familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tara,
    Veel sterkte. Kan geen woorden vinden om dit verdriet wat je familie en jij nu doormaken weer te geven. Alleen nogmaals; veel sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee zeg, wat afschuwelijk. heel veel sterkte voor jou en je familie!!! Wat een gemis, zo jong, vreselijk. Heel veel sterkte!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel sterkte voor jullie en natuurlijk voor de ouders van dit kleine manneke.....over oneerlijk gesproken zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Taar,

    Goed verwoord, count your blessings.. Voor 2012 wens ik jou en je familie heel veel sterkte om met dit verschrikkelijke gemis proberen om te gaan. Denk aan je!

    XXX Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat moet een hele schok zijn, ik wens je echt heel veel sterkte en steun voor deze moeilijke periode.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een verdriet! heel veeel sterkte voor jou en je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gecondoleerd met jullie verlies. Maak je helemaal geen zorgen om je blog. Sterkte aan jullie in deze moeilijke tijden. Daar ligt je prioriteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe maar lekker rustig aan.
    Heel veel sterkte meid.
    Groetjes Julia...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tara, heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget