zondag 29 januari 2012

Fijn leesvoer: Aan mijn jongere ik

Zelf heb ik dit boek nog niet gelezen, maar ik ben wel nieuwsgierig geworden. Het zit zo. Auteurs Steven de Jong en Viola Welling verzamelden in 'Aan mijn jongere ik' openhartige brieven die Nederlandse vrouwen aan zichzelf (en aan de generatie na hun) schreven. In de brieven staan boodschappen die ze zelf als jong-volwassenen goed hadden kunnen gebruiken.

De briefschrijfsters delen levenservaringen, belangrijke keuzes, die in veel gevallen hebben geleid tot succes.

Aan dit boek werkten heel uiteenlopende bekende Nederlandse vrouwen mee: van Floortje Dessing tot Annemarie Jorritsma en van Stacey Rookhuizen tot Caro Emerald.

Leuk idee ook om zelf een brief te schrijven aan je jongere ik. En tegelijkertijd ook een beetje voor je kinderen, die je misschien ooit wel krijgt of al op de wereld hebt gezet.

Je kunt dit boek voor 18,95 euro kopen bij Bol.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget