donderdag 26 januari 2012

Ik ben op Malta!

Koffertje ingepakt (alleen handbagage, argh!), huis op orde gemaakt (moeders verblijft in mijn stulp) en de katten een dikke knuffel gegeven... Ik heb net de deur achter me dichtgetrokken en ben samen met vriendinnen A. en W. richting Eindhoven vertrokken. Halverwege pikken we vriendin V. op en op Eindhoven Aiport wacht ook N. (de N. met wie ik ook naar New York was geweest). Vanaf daar vliegen we om half 5 naar Malta. In december hadden we deze trip gepland. Heerlijk: gezelligheid, lekker eten en drinken, genieten van de omgeving. Dat kunnen we wel gebruiken. Zondagochtend vliegen we weer terug. Er staat een aantal leuke updates klaar, dus houd TheBellJar.nl goed in de gaten. Sal-Ħadd!

1 opmerking:

  1. Tot zondag en veel plezier! Geniet ervan!
    Ik vermaak me wel dit weekend met allerlei burgerlijke afspraken :(

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget