zondag 22 januari 2012

Lovely link: gratis to do lijst

Ik ben ontzettend vergeetachtig. Op zich niet heel erg, ik heb geleerd om ermee om te gaan door alles op te schrijven. Alleen is er een risico op een overdaad aan lijstjes...  een boodschappenlijstje, een nog-over-bloggen lijstje, een to-do-list voor mijn werk, een lijst met huishoudelijke taken. En dan zowel op papier als in mijn mobiel, en op een blocnote op mijn werk. Klinkt niet handig, en nee, dat is het ook niet.

Tijd om daar verandering in te brengen! Via Beautylab stuitte ik op deze handige "free printable to do list". En dit exemplaar ziet er ook nog eens heel florissant uit. Ik zeg: dit lijstje verdient gewoon een plaatsje op de koelkast! Enig minpuntje: de zondag ontbreekt. Voor de christelijke Amerikanen die dit papiertje hebben ontwikkeld staat de zondagsrust hoog in het vaandel. Shit, moet je toch nog een apart lijstje maken voor de zondag. ;-)

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget