woensdag 18 januari 2012

Meet Tammy

 
Jack Russell dame Chipie, inmiddels omgedoopt tot Tammy, is 2,5 jaar en afkomstig uit België. Ze is de nieuwe aanwinst van mijn ouders. Angstig, lief en zachtaardig, niets gewend, maar wel al moeder geweest. Weer een beestje met een verleden, net als Bully, Nina en Penny.

Nu is het Tammy tijd die zal bestaan uit knuffelen, spelen, wandelen, lekker eten en veel liefde. Precies wat Bully ook 13 jaar lang heeft mogen ervaren. 7 januari hebben wij mijn lieve hondje in moeten laten slapen. Ik zal later nog iets over Bully schrijven, dat ligt nu nog te gevoelig. Voor nu wilde ik Tammy aan jou voorstellen. Dit meisje gaat het zonnetje weer laten schijnen, dat voel ik.

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd met Tammy! Liefde geven, dat zal ze zeker doen en ik hoop dat inderdaad de zon uiteindelijk weer voor jullie laar schijnen. X W

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget