zaterdag 14 januari 2012

Saturday's Shoptip: Gratis luisterboek

Kijk, dit zijn nog eens shoptips... want we blijven Nederlanders en dus koopjesjagers. Laat ik in ieder geval voor mezelf spreken.

Bij Trekpleister krijg je bij aankoop van twee actieproducten een gratis luisterboek. Je kunt kiezen uit vier titels: Pippi Langkous, Baantjer, Floddertje & Het Beertje Pippeloentje (jeugdsentiment voor mij!) en De Mannentester van Heleen van Royen. De laatste twee heb ik inmiddels in mijn bezit. Het boek van madame van Royen, voorgelezen door Isa Hoes, is zeker een aanrader. 's Avonds ben ik vaak te moe om te lezen en overdag heb ik geen tijd. Tel daar mijn gebrek aan concentratie van de laatste paar weken nog bij op. Op dit moment is zo'n luisterboek echt ideaal. Cd'tje in de laptop, in bed liggen en luisteren.

Ook iets voor jou? Spurt dan vandaag nog naar Trekpleister!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget