vrijdag 20 januari 2012

Shoplog: Catrice Hidden World

De Hidden World collectie van Catrice ligt sinds kort in de schappen. De limited edition lijnen van dit budgetmerk zijn altijd een lust voor het oog en een fijne aanvulling voor je make-up stash. Nu is het zo dat er in elke hoek van mijn huis wel make-up te vinden is en daarom moest ik me inhouden. Ik heb teveel make-up. En zoals je weet, alles waar "te" voor staat...

Helemaal met lege handen thuiskomen, is natuurlijk onmogelijk. Ik heb de nagellak "Wood you follow me?" en lipgloss "Yes, I wood!" gekocht. Verder lagen er nog make-upjes uit de "Welcome to Las Vegas" gelimiteerde collectie in de aanbiedingsbak. Daarvan heb ik de transparant fixing powder meegenomen.

Heb jij de laatste tijd nog make-up gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget