zaterdag 4 februari 2012

Gespot: Flow agenda voor maar 4,95 euro

Ik weet het, het is al februari, maar deze shoptip is voor iedereen die spijt heeft geen papieren agenda te hebben aangeschaft. De Flow agenda 2012, waar ik eerder al zo enthousiast over vertelde, is via Bol te koop voor 4,95 euro. Een koopje dus! De agenda zit in een box, waarin nog twee aparte boekjes te vinden zijn: Kleefmemo's en Doen & (los)laten. De vele extra's (visitekaartjes, enveloppen, raam- en cadeaustickers, ansichtkaarten, slingertjes en agendastickers) maken dit tot een echte musthave, zelfs als je al een agenda hebt.

5 opmerkingen:

  1. Goede tip! ik ga hem aanschaffen, puur voor de heb! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, ik ook hihi. Mij gaat het vooral om de extra's die erbij zitten en voor deze prijs kan dat wel :). bedankt voor de tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Taar! Leuke tip! Heb hem besteld! :) X Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helaas, hij is niet meer leverbaar!!! SNIK!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget