woensdag 8 februari 2012

Gespot | Handige keuken omrekentabel

Leuk hoor, buitenlandse blogs afstruinen op zoek naar allerlei recepten. Alleen die benamingen voor hoeveelheden zijn zo lastig om mee te werken. Hierdoor haak ik vaak af en eindig ik met een standaard gerecht aan de keukentafel. Of een boterham, dat komt ook regelmatig voor. Op Culy.nl kwam ik onderstaande maattabel tegen. Erg handig. Nu heb ik geen excuus meer om niet die keuken in te duiken. Pssst. Mijn nieuwe combimagnetron is besteld. Mét inverter technologie, 1050 watt magnetronvermogen, een oveninhoud van 40 liter en vierkante inschuifbare bakplaten. Binnenkort kan ik TheBellJar.nl dus weer vullen met allerlei heerlijke ovenrecepten!

3 opmerkingen:

  1. rechtermuisknopklik - opslaan als - VET HANDIG! Zoiets had ik nou nét nodig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dat is nu handig voor in de keuken en voorkomt heel wat mislukte recepten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Er is een fout opgetreden in dit gadget